fbpx

Ben jij na 1 september nog telefonisch bereikbaar?

Alle blog items

Per 1 september stopt KPN met ISDN. Mocht je voor die tijd niet overgestapt zijn op iets anders, dan ben je mogelijk niet meer telefonisch bereikbaar voor je klanten. Dat zorgt voor onrust bij veel organisaties. Niet nodig! Zie het ongemak als een kans en stap over naar VoIP. Zo blijf je bereikbaar.

Wat is VoIP en waarom overstappen?

VoIP staat voor Voice over IP ofwel bellen over internet. Met VoIP bel je met dezelfde kwaliteit en betrouwbaarheid zoals die je nu via ISDN gewend bent. Zelfs als er geen stabiele internetverbinding aanwezig is zijn er toch passende oplossingen. Naast een hoop extra functionaliteit die je er met VoIP bij krijgt, is bellen via VoIP in veel situaties ook nog eens kostenbesparend. Zo kan de overstap naar VoIP mogelijk zelfs geld gaan opleveren. Dat zou naar ons idee echter niet hét argument zijn om over te stappen. Want past de huidige manier van bellen nog wel bij je? Met de overstap van ISDN naar VoIP kan jij ervoor zorgen dat je telefonie-omgeving weer aansluit bij wat je nodig hebt.

Wat zijn de mogelijkheden met VoIP?

Zo is het mogelijk VoIP te integreren met veel bestaande CRM-systemen, zodat je bijvoorbeeld met één klik direct vanuit een applicatie kan bellen of er wordt een klantenkaart automatisch geopend wanneer je wordt gebeld. Het is ook mogelijk om via je computer of laptop te gaan bellen. Daardoor wordt een vast toestel op je bureau overbodig. Bel je met een smartphone? Dan kun je ervoor kiezen of je via je 06-nummer belt of via het nummer van je organisatie. Zo kan je ook eenvoudig doorverbinden of zien welke personen er in gesprek zijn, ongeacht of deze personen nu bellen via een vast toestel, computer of een mobiel toestel.

De voordelen van VoIP op een rijtje

  • Alle telefonie overzichtelijk in één VoIP-omgeving.
  • Flexibel, schaalbaar en eenvoudig in gebruik.
  • Integratie met CRM-systemen.
  • Met onbeperkt bellen geen verrassingen meer achteraf.
  • Je hebt vrij toegang tot je eigen VoIP centrale.
  • Een aanspreekpunt voor je ICT- én telefonie-omgeving.
  • Losse mobiele abonnementen kun je ook in je VoIP-omgeving onderbrengen. Hierdoor krijg je inzicht in de gehele telefonie-omgeving met alle voordelen van dien!

Enthousiast geworden over VoIP?

De overstap naar VoIP is onvermijdelijk. Maar zie dit ongemak als een kans. De mogelijkheden met VoIP zijn echt eindeloos. Je kunt helemaal zelf bepalen welke oplossing het beste bij jouw organisatie past. Ideaal, toch? Word je toch onrustig van al dit ‘gedoe’? In een kort gesprek kunnen we samen bepalen hoe een probleemloze overstap van ISDN naar VoIP voor jou eruitziet en wat het beste bij jouw organisatie past.

Stuur hiervoor je huidige factuur naar isdn@jepe-it.nl en ik werk een eerlijk voorstel voor je uit, zoals je van JéPé IT gewend bent. Ik neem de komende weken contact met je op om het voorstel door te nemen. Natuurlijk mag je ook zelf contact met mij opnemen via 0113-218 428 of a.dekeizer@jepe-it.nl. Ook bij vragen hoor ik je graag!

  • X
  • Hi, mijn naam is
  • Ik ben benieuwd hoe jullie mij verder kunnen helpen! Je kan mij bereiken op mijn mailadres
  • of telefonisch op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

search
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram