Als je een bedrijf runt komt daar nogal wat bij kijken. Je bent verantwoordelijk voor de hele toko: de omzet, je mensen, je klanten, de projecten, de processen, de efficiency en natuurlijk de offertes en facturen. Dat kan nogal eens tot wat hoofdbrekens leiden. Daar weten wij alles van. Tot we Teamleader ontdekten! Daarmee beheer je klanten en projecten, registreer je uren, maak je offertes en facturen en word je ook nog eens op tijd en correct betaald. Kind kan de was doen.
Het leven gemakkelijker
De afgelopen jaren hebben we bij JéPé IT een flinke ontwikkeling doorgemaakt. Van ICT-partner zijn we gegroeid naar bedrijfskundigen met een technische inslag. Wij zijn nog steeds dé Zeeuwse IT-specialist, maar gaan verder dan dat. Door onze producten en diensten zo te combineren dat ze optimaal passen bij jouw organisatie en jouw bedrijfsprocessen, maken we je het leven wat gemakkelijker. Technologie moet je productiviteit, effectiviteit en creativiteit vergroten en vooral geen stress veroorzaken.
Slim, efficiënt en modern werken met Teamleader
Slim, efficiënt en modern werken staat hoog op onze agenda, waarbij je natuurlijk moet voldoen aan alle vereisten rondom de AVG. Teamleader past daar perfect bij. Teamleader integreert zaken als klantbeheer, projectmanagement en facturatie in één handige tool, speciaal voor het mkb. Met de CRM-functie kun je bestaande en potentiële klanten opnemen en al hun informatie beheren. Zo heb je alle informatie van klanten en contacten op één plek. Adressen, gemaakte afspraken en de hele communicatiegeschiedenis. Makkelijk toegankelijk voor jou en je collega’s. Je kunt professionele offertes versturen, ze online laten ondertekenen en je verkoopproces verbeteren, maar ook offertes omzetten in projecten. Bepaal deadlines, groepeer taken en lever het project op tijd af. Blijf daarbij binnen budget zonder je winstmarge uit het oog te verliezen dankzij glasheldere projectcijfers.
Uren en facturen
Je gewerkte uren kun je heel gemakkelijk registreren, of dat nu onderweg is of achter je bureau. Zo zorg je voor correcte facturen en duidelijke rapporten. Dat kan zelfs tijdens het werk met de Time Tracker. Vervolgens kun je dieper inzoomen op de declarabele tijd per klant of project. Facturen verstuur je in een handomdraai, per mail of per post en als je dat wilt gekoppeld aan je boekhoudpakket. Tenslotte helpt Teamleader om snel en correct betaald te worden. Je kunt de betaalstatus van je facturen bekijken, automatische herinneringen instellen en je klant online laten betalen. Want zonder dat kan de schoorsteen niet roken natuurlijk. Kortom, een pakket waarmee je op een overzichtelijke manier je zaak kunt runnen. Wij zijn fan, en helpen ook jou graag met Teamleader.
Nieuwsgierig?
Wil je meer weten over Teamleader? Of ben je benieuwd hoe je verschillende oplossingen zoals printen, VoIP, security en werken in de cloud kunt integreren, zodat je leven er iets gemakkelijker op wordt? Neem vrijblijvend contact met mij op. Ik vertel je er graag meer over. Bel naar 0113 – 218428 of mail naar j.depundert@jepe-it.nl en we maken een afspraak!