Het moderne werken staat vandaag de dag centraal; het kan niet slim en efficiënt genoeg zijn. We werken optimaal samen binnen Office 365 en dankzij de cloud kan dat overal, altijd en vanaf elk device. Door ook je telefonie een stuk slimmer in te zetten, kun je je klanten nog beter van dienst zijn.

Telefonie in de cloud

De voordelen van VoIP zijn inmiddels wel bekend. Maar het kan nog slimmer. Sinds kort kun je ook met je telefooncentrale volledig locatieonafhankelijk zijn. Het maakt niet uit waar je bent, je bent altijd bereikbaar via je telefooncentrale in de cloud. Een nieuwe vorm van telefonie waarmee je via een simpele app op je telefoon of computer heel slim kunt bellen. Zo is het mogelijk in te stellen dat als een klant belt, gelijk de klantenkaart uit je CMS in beeld komt. Of dat je vertegenwoordiger, op het moment dat hij buiten de deur is, zijn afspraak vanaf het hoofdnummer van de zaak kan bellen om te vertellen dat hij iets later is. Zo komen terugbellers niet bij hem terecht, maar op de zaak. Je kunt zelf bepalen wat je beschikbaarheid is en wat het gevolg daarvan is. Ben je een dag niet aanwezig? Dan kun je via de app regelen dat klant x naar een collega wordt doorverbonden, alle andere telefoontjes naar je voicemail worden doorgeschakeld en als je vrouw belt, het gesprek gewoon op je mobiel binnenkomt.

Ons eigen proefkonijn

Natuurlijk zeggen wij dit niet zomaar. Wij zijn ons eigen proefkonijn. Eerst hebben we een lange technische test gedaan met dit platform: doet het product echt wat de producent zegt dat het kan? Daar waren we heel tevreden over. Daarna zijn we er zelf mee gaan werken om daadwerkelijk te ondervinden of het ons voldoende voordeel geeft. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze oplossing perfect bij ons past.

Eigen regie

Wat wij heel fijn vinden – en waarvan we weten dat het voor onze klanten ook heel belangrijk is – is de eigen regie. Jij bepaalt hoe je bereikbaar bent: bel je naar huis, dan wil je misschien met je mobiele nummer bellen, bel je naar een klant, dan heb je misschien liever dat de klant het bedrijfsnummer ziet. Stel dat je een helpdesk hebt, dan kun je – als je dat wilt – een waarschuwing krijgen als het daar heel druk wordt. Zo kun je zelf beslissen of je op dat moment even mee wilt helpen om de wachttijden te verkorten. Je kunt zelfs een dashboard inrichten waarop je alle gegevens van de wachtrij en wachttijden kunt zien. Het mooie is dat al die functionaliteiten standaard in deze oplossing zitten, je kunt ze gebruiken zonder ook maar een cent extra te betalen. Het is slechts een kwestie van naar jouw wens inrichten.

Nieuwsgierig?

Wil je gewoon bellen en gebeld worden, dan kun je prima uit de voeten met VoIP. Maar wil je echt slim bellen? Dan praten we je graag bij over dit nieuwe telefonieplatform en wat het voor jouw bedrijf kan betekenen. Bel naar 0113 – 218428 of mail naar Antoine de Keizer en we maken een afspraak!