fbpx

De Zeeuwse Haardenspecialist

Alle blog items

“IT is voor ons essentieel. Dat moet goed werken, want we hebben het druk genoeg.”

Een haard geeft warmte en sfeer aan een huiskamer. Denk aan het knisperende geluid van brandend hout of het comfort van een gas- of elektrische kachel. Voor De Zeeuwse Haardenspecialist uit Goes is vuur een passie. Maar zonder digitalisering en IT is er geen goedlopende bedrijfsvoering mogelijk. Ondernemer Wim-Pieter Dijkers vertelt hoe de ene specialist de ander zogezegd uit de brand helpt.

Bellen over internet met VoIP.

“Het liefst willen wij in iedere woonkamer het vuur zien. Omdat we weten wat het met een mens doet; vuur inspireert en het verbindt. We hebben onze eigen monteurs, planners, frontoffice en backoffice. Om dat allemaal op elkaar af te stemmen hebben we goede interne en externe communicatie nodig. Ook zijn we tijdens werkuren altijd bereikbaar voor de klant.” De Zeeuwse Haardenspecialist communiceert vanaf laptops, door te bellen over internet met VoIP.

JéPé IT Flex 365 omgeving.

“Wij werken met 12 vaste mensen en 4 zzp’ers. Een deel daarvan is dagelijks op pad, een ander deel werkt regelmatig op afstand. Er is veel samenwerking tussen de verschillende afdelingen gedurende de dag. We kunnen op elke plek inloggen en aan de slag.” De Zeeuwse Haardenspecialis werkt in de Cloud vanuit een JéPé IT Flex 365 omgeving en brengt het netwerkbeheer onder bij JéPé IT. “In coronatijd hebben we daar veel voordeel uit kunnen halen. Het gaf ons rust dat we thuis konden inloggen en ons werk konden blijven doen. Eigenlijk hebben we in die zin weinig last van gehad van het feit dat fysiek advies niet mogelijk was.”

Over veiligheid en AVG.

“Facturatie gebeurt via een gespecialiseerd CRM-programma wat JéPé IT voor ons koppelt aan de cloud. Klantgegevens, mailcontact en memo’s, maar ook foto’s en inmeetopdrachten staan daarin.” Voor extra veiligheid wordt er een extra, tweede back-up gemaakt van deze AVG-gegevens (lees meer over dit type vangnet in deze blog). “Veiligheid is belangrijk, daar weten wij alles van. We geven zelf duidelijk advies over het gebruik en stoken van haarden of kachels.”

Toekomstige digitalisering.

“Op de achtergrond zijn we daarom bezig om meer digitalisering door te voeren. We willen beeldschermen plaatsen in de showroom waarop we doorlopend informatie kunnen geven over veiligheid, duurzaamheid, en de allernieuwste producten kunnen tonen. Dat is essentieel als je wilt blijven groeien. JéPé IT is voor ons de juiste partij om daarin mee te denken. Over de manieren waarop dat het beste uitvoerbaar is in onze situatie.”

Betrokken dienstverlening.

“Zulke betrokkenheid is voor mij heel belangrijk. Als je goed wilt kunnen adviseren moet je namelijk weten wat er in een bedrijf speelt. Ik heb het gevoel dat Jean-Paul dat met zijn organisatie in de gaten heeft. Hij denkt na over de vraag hoe wij (samen) kunnen doorgroeien en stelt zich flexibel op. Sommige verbeteringen worden in meerdere stappen genomen, omdat de investering groot is of de capaciteit er nog niet is. Daarin zie je dat we elkaar als ondernemers begrijpen. Ik noem mezelf nog net geen digibeet en ga af op zijn advies, mede omdat ik hem kan vertrouwen.”

Geïnteresseerd?

Benieuwd wat JéPé IT voor uw organisatie kan betekenen? Wij bedenken oplossingen voor uiteenlopende vraagstukken. Van schaalbaar werken in de Cloud tot integraties zoals printen, VoIP en cyber security. Neem contact voor een vrijblijvende kennismaking. Bel Jean-Paul via: 0113 – 218428 of mail naar j.depundert@jepe-it.nl.

  • X
  • Hi, mijn naam is
  • Ik ben benieuwd hoe jullie mij verder kunnen helpen! Je kan mij bereiken op mijn mailadres
  • of telefonisch op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

search
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram